Bij Industria Technical Lighting BV geloven we dat ware groei en duurzaam succes alleen bereikt worden door continu te innoveren en ons aan te passen aan een wereld in beweging. Als toonaangevend bedrijf in de verlichtingsindustrie focussen we ons niet alleen op het leveren van superieure producten, maar ook op een breed scala aan bedrijfsthema's die essentieel zijn voor onze toekomst. Dit is hoe we dagelijks invulling geven aan onze ambities, en waarom we met een brede blik naar de markt kijken.
Digitalisering en Technologie: "Dat kun je ook zelf!"
De snelle ontwikkelingen in technologie, zoals IoT en AI, zijn geen verre toekomstmuziek voor ons, maar een integraal onderdeel van onze bedrijfsvoering. Via ons Digitech Project dagen we al onze medewerkers uit om actief mee te denken. Hoe kunnen we digitale hulpmiddelen inzetten om onze processen slimmer, efficiënter en gebruiksvriendelijker te maken? Van geautomatiseerde orderverwerking tot slimme voorraadbeheer, we geloven dat iedereen een bijdrage kan leveren aan onze digitale transformatie.
Duurzaamheid en Maatschappelijke Verantwoordelijkheid: "Dat doe je toch gewoon!"
Duurzaamheid is geen modewoord, maar een kernwaarde die diep in ons DNA verankerd zit. We zijn volledig gecommitteerd aan de Duurzaamheidsdoelstellingen van de Verenigde Naties en integreren deze in al onze bedrijfsprocessen. Onder het interne motto "Dat doe je toch gewoon!" borgen we in zowel onze ISO 9001 als ISO 14001 certificering hoe we onze componentenstroom en materiaalkeuzes afstemmen op onze ambitieuze circulaire doelstellingen. We zijn onderweg naar volledig circulaire producten en zoeken daarbij actief naar klanten en partners die dezelfde visie op een circulaire economie delen. Help ons om deze nieuwe doelen te halen!
Leiderschap, Talentmanagement en Werkplekcultuur: "Doe eens effe normaal!"
Effectief leiderschap en een bloeiende organisatiecultuur zijn de motor van onze innovatie. We stimuleren zelfleiderschap en investeren volop in onze medewerkers. Ons Industria Handboek biedt handvatten voor persoonlijke ontwikkeling, studies en het samenbrengen van diverse culturen binnen ons bedrijf. Met ons diversiteitsprogramma "Doe eens effe normaal!" moedigen we medewerkers aan om met een gedegen ethisch besef hun eigen ontwikkeling en die van de organisatie verder te brengen, en zo bij te dragen aan een inclusieve en productieve werkcultuur.
Klantenervaring en Service: Knuffel de Klant!
Uitstekende klantenservice en een positieve klantervaring staan centraal bij Industria Technical Lighting. Ons klantgerichte denken is zo belangrijk dat we het boek 'Knuffel de klant' van Rob Snoeijen als leidraad gebruiken voor onze visie op klantbeleving. We voeren regelmatig klanttevredenheidsonderzoeken uit, verzamelen transactionele feedback en analyseren de markt om ervoor te zorgen dat onze processen en keuzes altijd aansluiten bij de behoeften van onze klanten. Interne waarderingstrajecten zorgen ervoor dat deze klantfocus in de hele organisatie leeft.
Innovatie en Aanpassingsvermogen: "Innovation is everywhere"
In een snel veranderende markt is innovatie cruciaal. We zijn niet bang om nieuwe paden te bewandelen, maar doen dit weloverwogen. We nodigen onze klanten uit om hun toekomstperspectieven met ons te delen, zodat we gericht kunnen investeren in de meest relevante vernieuwingen. Ons team volgt continu alle innovaties op het gebied van lichttechnologie, grondstoffen, logistiek, materiaalgebruik, organisatiekunde en menselijk kapitaal. Want voor ons geldt: "Innovation is everywhere."
Financiële Gezondheid en Risicobeheer: Structuur als Fundament
Structuur en interne controle vormen de ruggengraat van onze onderneming. Door nauw contact met onze financiële afdelingen en gedegen interne en externe processen borgen we een gezonde cashflow en een winstgevend resultaat. Dit zorgt niet alleen voor stabiliteit en groei, maar ook voor de waardering van onze aandeelhouders.